dinsdag 26 juli 2011

bloglovin'

Hii allemaal,,

Ik heb net een bloglovin' account aangemaakt en terwijl ik de pagina's ging invullen die ik normaal lees en nu zeg maar heb 'gekoppeld' aan mijn bloglovin' account, kwam ik op het idee om die ook met jullie te delen en vertellen wie het zijn, wat ik er van vind enzovoort.

Feel Good, Look Good. Deze blog is van een vriendin van me: Trienke. Ze plaatst 1 keer per week een filmpje met meestal wel nuttige dingen. Ze is nog niet zo lang bezig, maar ik vind dat je dat niet zo aan haar filmpjes en blogs kan zien. Ik lees haar blogs omdat ze veel handige en bruikbare tips geeft over veel verschillende onderwerpen.

Beautygloss.nl is de site van Mascha. Ik denk dat de meeste van jullie haar wel kennen want ze heeft 15828 abonnees op haar youtube account en op haar site plaatst ze ook nog elke dag artikelen die veel mensen lezen. Ik vind dat ze hele leuke artikelen schrijft en ik leer er meestal ook nog heel veel van. Ook zag ik toen ik haar site toevoegde bij mijn bloglovin' dat ze op nummer 1 stond van de top blogs. Ik kan wel zeggen dat Mascha een voorbeeld voor me is. Niet dat ik haar artikelen ga stelen, maar dat ik net zo als haar wil worden op bloggebied.

Beautylab.nl. De site van Serena. Ze plaatst elke dag 2 artikelen (wat ik echt super knap van haar vind omdat ik meestal niet eens tijd heb voor 1 per dag..) die over allemaal verschillende dingen gaan; Beauty, lifestyle en zo kan je nog wel even door gaan. Gister plaatste ze ook weer een schattige nageltutorial die ik zeker nog ga uitproberen! Ik vind dat ze veel artikelen plaatst met dingen die je eigenlijk wel wilt weten, maar er nooit echt over na denkt. Ze plaatst eigenlijk nooit onzinnige blogs, maar altijd gewoon dingen waarbij je (als het kan) zoiets hebt van; 'hmm, dat wil ik ook uitproberen!'.

BeautyNL. Dat is de site van Eve. Ik volg hem nog niet zo lang moet ik eerlijk zeggen, maar ik vind het een leuke en handige site. Ze plaatst vooral reviews, maar ook andere dingen. Ik vind het handig dat ze zoveel reviews plaatst omdat ik dan weet wat leuk is om te kopen en wat ik beter niet kan kopen. Ik heb niet echt veel over haar site te zeggen, omdat ik er nog niet zo veel over weet omdat ik hem pas 1 of 2 weken volg.

Teskuh.nl. De site van Teske. Als eerste zal ik even zeggen; Teske is een meisje van 15 met 3 youtube accounts en een succesvolle site. Ze heeft op youtube een beautyaccount (goodxnightmare), een random vlog kanaal (MyLoveBugLife) is het volgens mij , en dan heeft ze gister nog een nieuw account (teske) gemaakt voor onbewerkte vlogs. Ze plaatst elke dag veel verschillende dingen op haar site, de ene keer gaat het over muziek, een andere keer is het weer iets persoonlijker, maar meestal gaat het over beauty. Ik vind het leuk om dingen op haar site te lezen omdat het zo afwisselend is.

VeraCamilla.nl. Ik denk dat het wel duidelijk is dat dat de site is van Vera (Camilla). Ze plaatst vooral beautyblogs. Ik keek eerst vooral haar (beauty) filmpjes op haar youtubeaccount (VeraCamilla), maar sinds kort lees ik ook de artikelen op haar site. Het gaat vooral over beauty, maar er komen soms ook andere dingen op haar site. Ook hierover kan ik nog niet veel zeggen, omdat ik het nog niet zo lang lees.

MissLipgloss. De site van Cynthia. Ik ken haar via Beautygloss, maar om eerlijk te zijn heb ik nog nooit haar blog gelezen.. Ik heb wel al haar filmpjes gekeken en ik volg haar nu via bloglovin' omdat ze ook in het lijstje stond met top blogs. Ik denk ook dat ik vanaf nu wel haar blogs ga lezen, maar daar kan ik nu dus nog niet over oordelen. Ik vind haar filmpjes wel goed en leuk om naar te kijken. Ik heb gister toen ik niks anders had te doen al haar filmpjes gezien en verveelde me ondertussen helemaal niet. Ik was helemaal verdiept in haar filmpjes.

Dat waren wel alle blogs die ik volg en ook elke dag lees. Ik lees soms ook KlaireDeLys, maar dat is in het engels en ik heb niet altijd zin om het dan te lezen. Ik kijk wel altijd haar filmpjes, want ze maakt erg mooie make-up tutorials.

Weten jullie ook nog leuke blogs? Laat het achter in de comments.
Have fun! (:

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Bedankt voor je reactie en hopelijk tot snel!