dinsdag 14 juni 2011

Sorry te laat!

Hii,,

Sorry dat ik te laat ben met de nagel tutorial.. Mijn computer doet het niet meer, en mijn laptop was er ook mee opgehouden.. Ik heb nu ook niet echt veel tijd, want morgen moet ik erg vroeg van mijn bed af. Ik heb gisteravond wel al het filmpje op youtube geplaatst, en de link staat onderaan de blog.
Ik heb gisteravond laat nog snel even het filmpje gemaakt en dat is te merken, want er is een stukje waar ik gewoon tegen mijn vriendje en mijn zus. Omdat ik aan het filmen was mocht hij even niet bij me in de buurt komen en toen moest hij maar even naar mijn zus toe gaan.
Ik heb geen tijd om alle stappen nog een keer te typen, maar die staan ook in het filmpje.

Sorry dat het zo'n korte blog is en ik geen tijd heb. En sorry dat de blog een dag te laat is. Mensen die me op twitter volgen (@SanneNijboer) wisten al dat ik gister geen tijd had.

Have fun!

http://www.youtube.com/watch?v=0GrLOV2M5ak

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie en hopelijk tot snel!