dinsdag 21 juni 2011

nieuwe tijden, nieuwe dingen.

Hii,,

Zoals jullie misschien al hadden gezien was ik gister weer te laat met mijn blog. Ik plaatst wel elke maandag een filmpje op het youtube account van xminimuis (http://www.youtube.com/xminimuis), maar dat ik ook telkens laat 's avond. Ik heb meestal in het weekend geen tijd om te filmen en dan moet ik dus maandag nog filmen, bewerken en plaatsen.. Daarom heb ik besloten om op andere dagen blogs te plaatsen. Ik plaats vanaf nu blogs op dinsdag en zaterdag. Dinsdag word de tutorial dag en zaterdag word een random dag. Ik plaats nu ook minder fashion blogs omdat ik daar ook veel tijd in moet besteden, en eigenlijk heb ik helemaal geen tijd..
Op random zaterdag plaats ik make-up tutorials, nail collection, shopblogs en als je zelf nog een ander idee hebt kan je me dat altijd laten horen door het als reactie onder de blog te zetten of me te tweeten (@SanneNijboer)!

xoxo

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Bedankt voor je reactie en hopelijk tot snel!