dinsdag 28 juni 2011

Mondriaan nail art.

Hii,

Ik heb net een nieuw filmpje geplaatst. http://www.youtube.com/watch?v=mDB6_3rh5uA
Het is op de hand van mijn zus en gefilmt door mijn vriendje, dus de kwalititeit is niet erg goed omdat we ondertussen ook de slappe lach hadden..
Hopelijk vinden jullie het leuk!

Have Fun!

P.S. Ik heb nog een snelle tip voor jullie; Ik ben misschien een nail artist maar ik heb best weinig geld.. Ik heb laatst allemaal nieuwe makeup gekocht met Trienke (htpp://feelgoodlookgoodtrienke.blogspot.com) en daar komt zaterdag een nieuwe shopblog van. Maar de tip is; Als je dus geen geld hebt om kwastjes te kopen, dan kan je ook een oude pen gebruiken. Dat gebruik ik ook in de filmpjes die ik maak. Hopelijk hebben jullie er wat aan. xx

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Bedankt voor je reactie en hopelijk tot snel!