zaterdag 18 juni 2011

Geel, Vaderdag en nieuws.

Hii,

Zoals jullie misschien al hebben gelezen is geel de nieuwe kleur voor nagellak, oogschaduw, zomerjurken en hoeden. Tropische kleuren zijn deze zomer in de mode, net als de neon kleuren en dan vooral geel. Zelf vind ik 'echt' geel (en ook groen) nogal een rare kleur voor op je nagels, vooral als het niet 100% dekkend is. Persoonlijk vind ik het dan lijken alsof je nagels geel uit slaan.. (Tip: Om gele nagels te voorkomen altijd een basecoat gebruiken. Bij gele, groene of rode nagellak verkleuren je nagels het snelst!)
Als je niet van een trend houd, ga het dan ook niet dragen. Je moet je altijd goed voelen in je kleding, anders kan je je ook niet op je gemak voelen. Ik hou bijvoorbeeld ook niet van de trend met grote hoeden van dit jaar, en je zult mij dus ook geen grote hoeden zien dragen.
Bij gele shirtjes of jurkjes krijg ik heel snel een bleek gezicht. Als je dat ook hebt kan je beter geen gele kleding dragen. Als je echt helemaal verliefd bent op een geel kledingstuk en je er wel bleek van wordt, dan kan je wat extra foundation opdoen, maar dan moet je wel oppassen dat het er nog wel natuurlijk uit ziet.

Morgen is het Vaderdag. Ik weet dat steeds minder mensen er aan doen, maar thuis doe ik er wel aan. Ik weet hoe moeilijk het is om een kado uit te zoeken om aan je vader te geven op Vaderdag. (Moederdag is toch net wat makkelijker.) Je kan gaan kijken wat voor hobby's hij heeft, of dat hij altijd graag koffie of thee drinkt. Bij een koffie of thee liefhebber kan je een leuke beker geven of allemaal verschillende soorten koffie/thee. (Of gewoon een whiskey glas voor sommige vaders..)

Binnenkort komt er een filmpje over alle nagellak die ik heb. Ik doe dit omdat ik maandag te laat was en mensen altijd aan me vragen hoeveel nagellak ik heb. De meeste mensen denken dat ik heel veel heb, maar eigenlijk valt dat wel mee. Ook geef ik tips hoe je het beste je nagellak kunt bewaren.

Have fun,
xminimuis.

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Bedankt voor je reactie en hopelijk tot snel!