zaterdag 11 juni 2011

extra lange blog.

Hi,,

Ik ben gisteravond terug gekomen uit london. Daarom heb ik besloten om naar de collecties van 2 engelse modeontwerpers te kijken voor inspiratie voor deze blog.Ik heb gekozen voor John Galliano en Alexander McQueen.
John Galliano heeft geen zomercollectie gemaakt, maar in zijn lente show was veel wit te zien. Er werden veel jasjes gedragen en hoeden. Ook werden er sandalen gedragen met sokken er in en er waren ook wel velle kleuren met bloemen.
Bij Alexander McQueen's zomercollectie isw ook veel wit te zien en veel jurken met brede heupen. Ook zijn er veel drukke printen op de jurken en brede riemen.
Verder zijn er ook korte XL-shirts in de mode en taille rokken. Ook wijdvallende jurken komen in de mode.

Vorige week in London heb ik aan veel dingen gedacht. Omdat ik met twee vriendinnen in een gastgezin ging slapen, hadden we een lijst gemaakt met dingen die we mee zouden nemen. We zorgden ervoor dat er van sommige maar 1 werd meegenomen in plaats van 3. zo nam er 1 iemand tandpasta mee en een ander nam weer shampoo mee. Ook is het handig om van te voren outfits te maken en op te schrijven wat je elke dag aan gaat doen, zodat je onnodig kleren meeneemt of juist te weinig.
Als je helemaal geen idee hebt wat je mee moet nemen is het handig om de week ervoor op te schrijven wat je gebruikt. Zo weet je welke make-up en andere dingen je gebruikt.

Maandag plaats ik een nieuwe nagel tutorial. Ik heb echt nog geen idee wat voor tutorial het word, want ik moet hem eerlijk gezegd morgen nog maken, filmen en bewerken.

Have fun.

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Bedankt voor je reactie en hopelijk tot snel!