dinsdag 21 juni 2011

Bloody nail art.

Hii,

Ik weet dat dit meer een Halloween look is, maar ik vond het gewoon erg mooi en wou het zelf ook eens proberen. Alle tutorials die ik maak heb ik zelf nog nooit eerder gedaan, het is gewoon experimenteren enzo.


Bloody nail art.

- Doe een dun laagje witte nagellak op. Deze stap hoef je niet perse te doen, maar als je nagels wat geel zijn vind ik het persoonlijk mooier, en als je nagels wat witter zijn valt het 'bloed' meer op.
-  Als je geen donkerrode nagellak heb dan kan je die maken door zwart en rood te mengen. Ik doe op mijn nagel zelf ook eerst zwarte stippen en ga daar later met een rode nagellak doorheen zodat het mengt, maar je kan ook met een kwastje door de donkerrood gaan en dat op de top van je nagels doen. Dan is het ook precies dezelfde kleur.
- Maak met een kwastje (ik gebruik een wattenstaafje waar ik het wat vanaf heb gehaald) een stip een stukje boven het donkerrode en trek vanaf daar een streep naar het donkerrode. Je kan zoveel 'bloedstrepen' doen als je wilt.
- Doe een topcoat over je nagels.
- OPTIONEEL: je kan met een glitter topcoat nog kleine stippen maken op het donkerrode zodat het 'bloed' meer glimt en zo wat 'echter' lijkt.



Dingen die ik heb gebruikt:
Wit : Essence Colour & Go, nummer 02.
Zwart : Essence Colour & Go, nummer 21.
Rood : Rimmel london PRO, nummer 232.
Topcoats:
Miss Porty, Nail Expres Manicure, basecoat en topcoat.
Essence Colour & Go, glitter topcoat.

Ik gebruik meestal eerst een andere topcoat waar het kwastje vies van mag worden dat is: Essence Colour & Go, nummer 01. Dat doe ik omdat soms de nagellak nog niet goed droog is en daardoor word mijn Miss Porty topcoat niet vies.


Miniatuur
http://www.youtube.com/watch?v=5irkzkGEAm8




Have fun! (:

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Bedankt voor je reactie en hopelijk tot snel!