dinsdag 24 mei 2011

Wanneer is xminimuis?

hello animals,

ik heb besloten om elke maandag een nageltutorial te plaatsen en elke zaterdag een fashion blog. 

ik plaats een nageltutorial over de nagels die ik de week op had.meestal heb ik mijn nagellak een week op, maar soms verander ik vaker mijn nagels. dan komen er ook meer tutorials. (:

mijn fashionblogs gaan over de kleren en make-up die ik de week heb gedragen en wat er in de mode is. voor meer fashionblogs kun je kijken op de pagina van mijn vriendin Trienke (http://feelgoodlookgoodtrienke.blogspot.com). zij plaatst elke zaterdag een fashionblog.

ik heb net een nageltutorial opgenomen van de nagels die ik deze week op heb. ik vertel nog niet wat het is, maar de titel verklapt het al een beetje. maandag plaatst ik de blog en het filmpje op mijn youtubekanaal; xminimuis.

have fun. (:

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Bedankt voor je reactie en hopelijk tot snel!