zaterdag 28 mei 2011

leuke kleren van de zeeman?

Hii,

vandaag ben ik met mijn moeder wezen winkelen in leeuwarden. zoals sommige van jullie misschien weten ben ik woensdag jarig en daarom heb ik nieuwe kleren gekocht.
ik heb een zwarte jumpsuit met gekleurde bloemen (H&M, €14,95) gekocht, daaronder ga ik een zwarte panty (zeeman, €1,70 volgens mij..) dragen. ik heb al een eerder een zwart jasje bij de H&M gekocht, die ik er waarschijnlijk ook bij ga dragen. ik heb ook nog een spijker short van Clockhouse (C&A, €15,-) gekocht  en een spijkerjasje van Sail Twist Denim (zeeman, €9,99) gekocht. het spijkerjasje heb ik gekocht omdat ik er nog geen een had, maar er wel graag een wou. en toen ik door ze zeeman liep voor een zwarte panty zag ik ook het spijkerjasje hangen. het rode shirt dat ik onder het spijkerjasje draag op de foto is een basic rood shirt van Coulours of the world.

maandag komt een nieuwe nail-tutorial en ik denk dat ik ook vaker een nail-tutorial ga plaatsen. maar elke maandag zit er een filmpje bij en op de andere dagen niet altijd.

have fun. >|<

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie en hopelijk tot snel!